Adokveszek szolgáltatás, szerviz ivóvíztisztítás, fertőtlenítés és kárpitozás, kárpitos Budapest, fogászat BUdapest fogorvos

Adokveszek: gumicsónak, drón, laptop, szerviz fogo

Adokveszek: gumicsónak, drón, laptop, szerviz fogo

Chatbotok alkalmazása a kárpitos szolgáltatásban

2017. július 28. - PRcikkíró

chatbot marketingSEO marketing stratégiák

Az internetes marketing stratégiák közül a SEO alkalmazását tartják az egyik legfontosabbnak, de kétségtelen, hogy a közösségi média használatának fontossága sem elhanyagolható, szerepe fokozatosan növekszik, ezt figyelembe kell venni, amikor a kárpitos szolgáltatást reklámozzuk Budapest viszonylatába. A hagyományos marketing egyik alapköve, a vevő és eladó közötti bizalom kiépítése, az elektronikus kereskedelemben és marketingben sincs ez másként. A bizalom kiépítésének egyik alapvetése a megfelelő és gyors kommunikáció, ezért nem kerülhetjük meg a Chatbot használatát, például a kárpitozott bútor eladása során..

Mi a Chatbot?

A Chatbot - virtuális beszélgetőtárs, egy számítógépes program, mely internetes kommunikáció alkalmával imitálja a beszélgetőpartnert. Ezt a kárpitos szolgáltatást nyújtó cég is igénybe veheti Budapesten. Az első ilyen programot, az Eliza-t 1966-ban Joseph Weizenbaum tervezte. A szakemberek szerint csak egy paródia volt a mesterséges intelligencia kutatására, de sokan komolyan vették.

Eliza még csak egy sablon szövegben kereste a megadott kulcsszó alapján a megfelelő válaszokat, mai utódai már sokkal intelligensebbek, a felhasználói profilokban lévő információkat is figyelembe veszik, hogy marketing szempontból releváns beszélgetést folytathassanak. Egy kárpit készítéssel foglalkozó cég esetében például ismernie kell a bútorok típusai mellette a lakások berendezésének típusait és a szobák használatának célját is.

Chatbot és a marketing

A felhasználók és vásárlók napi szinten alkalmazzák és használják a csevegő és kommunikációs programokat: FB Messenger, Viber, Skype stb. Értelemszerűen ki kell használni ezen kapcsolatokban lévő marketing potenciált, legalább az olcsó munkaerő a Chatbot szolgáltatásainak igénybevételével.

A Chatbotok felhasználási módjának csak a fantázia szabhat határt, de a szolgáltatások ajánlásában, a problémabejelentésben illetve a segítségnyújtás felajánlásában vehetjük hasznukat.

A Chatbotok alkalmazását a meglévő kliensek esetében mindenképpen felmérés után szabad elkezdeni, hiszen egyesek tolakodónak találhatják a személyes megkeresést.

Chatbotok alkalmazása az e kereskedelemben nagyobb bevételeket és több megrendelést eredményezhet. Néhány egyéb érdekes téma olvasóink számára: marketing, kárpit, kárpitos Budapest, Chatbot, közösségi média, reklám, stratégia, Google.

A bejegyzés trackback címe:

https://adokveszek.blog.hu/api/trackback/id/tr1212697771

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása