Adokveszek szolgáltatás, szerviz ivóvíztisztítás, fertőtlenítés és kárpitozás Budapest

Adokveszek: gumicsónak, drón, laptop, szerviz

A marketing irányok perspektívái 2016-ban

2016. november 08. - PRcikkíró

marketing mobiltelefon vasarlasA mobilmarketing kampányok a tömeges SMS felé tolódnak

A marketing kampányok nyelvezete és tartalma fokozatosan megváltozik, fejlődik. A legtöbb üzenet részét képezik az emojik, a hangulat jelecskék. Ezeknek a beépítését a reklámkampányokba a marketinges szakembereknek kell elvégezniük. A hangulatjelek használata a tömeges SMS kampányokban a fiatalabb generációk meghódításában segíthet.

Az üzenetküldő platformé a jövő?

A Facebook like-ok és a Twitter üzenetek folyamatosan veszítenek jelentőségükből és marketing értékükből. A fiatalok figyelmének felkeltésére a legegyszerűbb út az üzenetküldő, Messenger alkalmazásokon keresztül nyílik lehetőség, mivel a tömeges üzenetekben lehetőség van a perszonifikációra, a személyes megszólításra.

Mobil pénztárca, mint marketing eszköz

A mobil pénztárca technológia fokozatosan terjed az okostelefon használók körében. Az internetes és hétköznapi fizetésre és vásárlásra használt applikációban rejlő marketing lehetőségek kiaknázása kulcsfontosságú lesz a jövő marketing kampányaiban.

24 órás rendelkezésre állás

A jövő marketingjének kulcsa, hogy kik azok, akik a nap 24 órájában rendelkezésre állnak. A vásárlók egyre türelmetlenebbek, az internetes térben élve eltolódnak az évszakok és napszakok, ezért a vásárlók olyan szolgáltatókat fognak választani, akik éjszaka is szállítanak, minden pillanatban rendelkezésre állnak.

A marketing irányok perspektívái 2016-ban némileg átalakul és a mobiltelefon platformok irányába tolódik el. További érdekes témaajánlatok: Facebook, marketing, mobiltelefon, okostelefon, tömeges SMS.

A bejegyzés trackback címe:

https://adokveszek.blog.hu/api/trackback/id/tr2911944043

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.