Adokveszek szolgáltatás, szerviz ivóvíztisztítás, fertőtlenítés és kárpitozás, kárpitos Budapest, fogászat BUdapest fogorvos

Adokveszek: gumicsónak, drón, laptop, szerviz fogo

Adokveszek: gumicsónak, drón, laptop, szerviz fogo

A laptop töltő általában

2017. április 24. - PRcikkíró

laptop tolto budapestMiért romlik el a laptop töltője?

Tapasztalataim alapján a leggondosabban kezelt laptop töltő is elromlik egyszer. Az én Asus márkájú laptopom töltője tíz évig bírta a gyűrődést, az utolsó két évben minden nap utazott és használatban volt. A hét öt napján utaztattam, de a hétvégéken is be volt kapcsolva.

A tíz éves Asus a maga idejében remek gépnek számított, nyugdíjazása előtt is tökéletesen megfelelt a munkára. Weboldalakat böngészni és szöveget szerkeszteni most is lehet rajta, természetesen egy időben több weboldal megnyitása nem javasolt.

A laptop töltő önmagában nem is romlott el, csak az adaptertől a laptophoz csatlakozó kábel csavarodott meg, tört el. Mivel nem nélkülözhettem a notebookot, és az új vásárlásával is várnom kellett, mivel nem tudtam dönteni a típust illetően, ezért sürgősen rendeltem egy új laptop töltőt.

A weboldalon kiemelték, hogy a 220V-os kábel nem jár hozzá, és felkínáltak egyet jutányos áron, amit nem kértem, hiszen megvolt a régi, bár már az is 10 éves. Mint utóbb kiderült ajándékba adtak egy kábelt hozzá, ezért így jól is jártam.

Miután megvettem az új laptoptöltőt, kicsit jobban utánanézve rájöttem, hogy elegendő lett volna laptop töltő kábelét kicserélni, hiszen az is megvásárolható, például a laptophardware szervizben is.
Azóta a régi laptop jól működik az új töltővel, de végre sikerült vásárolnom egy új notebookot is.

A laptophardware szervizben Budapesten mindig szívesen segítenek kiválasztani a megfelelő laptop alkatrészt a gépedhez.

A laptop töltő általában egy megbízható alkatrész, amit időnként mégis javítani vagy cserélni kell. További érdekes és izgalmas olvasnivaló témák: laptop töltő, notebook, Budapest szerviz, vásárlás, alkatrész.

A bejegyzés trackback címe:

https://adokveszek.blog.hu/api/trackback/id/tr2612451753

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása