A keresőben lévő reklámokból küld üzenetet a cég
A legtöbb felmérés szerint a mobiltelefont használók közel kétharmada naponta több mint öt alkalommal küld sms üzenetet az okostelefonjáról, és a felmérésben résztvevők 65 százaléka megfontolná, hogy SMS-ben kérjen információt a vállalatok, boltok termékeiről és szolgáltatásairól, legalábbis ezt bizonyítják az adatok, melyeket 2016 októberében gyűjtöttek össze az okostelefont is használó internetezőktől.
Ezzel együtt a tesztelésben részt vett vállalkozók nagyobb része saját tapasztalata alapján magasabb konverziós arányról számolnak be, legalábbis a Google által közzétett, nem teljes közvélemény kutatás adatai szerint. A cég néhány tippet is közzétett a hirdetők számára, hogy az sms-bővítmények még jobban működjenek és ezáltal a kereső cégnek több reklámmegrendelése legyen, mert érdemes helyi mobilszámokat használni, abból a célból, hogy a vásárlók közelebb érezzék magukhoz a szolgáltatást és az eladókat.
Mindezen változások és kampánytervek jól passzolnak a Google mobilmarketing stratégiájához is, nem csak a Facebookkal folytatott versenyt és egy AdWords funkciót jelentenek.
A tömeges SMS küldés Google rendszerébe való illeszkedéséről itt olvashatsz.
Az okostelefonon használt Google SMS-t is küld minden olyan vevőnek és vásárlónak, akit ez érdekel és érint. További érdekes témák és egyéb ötletek: Facebook, Google, kereső, marketing, okostelefon, üzenet küldés, tömeges SMS.