SEO marketing stratégiák
Az internetes marketing stratégiák közül a SEO alkalmazását tartják az egyik legfontosabbnak, de kétségtelen, hogy a közösségi média használatának fontossága sem elhanyagolható, szerepe fokozatosan növekszik, ezt figyelembe kell venni, amikor a kárpitos szolgáltatást reklámozzuk Budapest viszonylatába. A hagyományos marketing egyik alapköve, a vevő és eladó közötti bizalom kiépítése, az elektronikus kereskedelemben és marketingben sincs ez másként. A bizalom kiépítésének egyik alapvetése a megfelelő és gyors kommunikáció, ezért nem kerülhetjük meg a Chatbot használatát, például a kárpitozott bútor eladása során..
Mi a Chatbot?
A Chatbot - virtuális beszélgetőtárs, egy számítógépes program, mely internetes kommunikáció alkalmával imitálja a beszélgetőpartnert. Ezt a kárpitos szolgáltatást nyújtó cég is igénybe veheti Budapesten. Az első ilyen programot, az Eliza-t 1966-ban Joseph Weizenbaum tervezte. A szakemberek szerint csak egy paródia volt a mesterséges intelligencia kutatására, de sokan komolyan vették.
Eliza még csak egy sablon szövegben kereste a megadott kulcsszó alapján a megfelelő válaszokat, mai utódai már sokkal intelligensebbek, a felhasználói profilokban lévő információkat is figyelembe veszik, hogy marketing szempontból releváns beszélgetést folytathassanak. Egy kárpit készítéssel foglalkozó cég esetében például ismernie kell a bútorok típusai mellette a lakások berendezésének típusait és a szobák használatának célját is.
Chatbot és a marketing
A felhasználók és vásárlók napi szinten alkalmazzák és használják a csevegő és kommunikációs programokat: FB Messenger, Viber, Skype stb. Értelemszerűen ki kell használni ezen kapcsolatokban lévő marketing potenciált, legalább az olcsó munkaerő a Chatbot szolgáltatásainak igénybevételével.
A Chatbotok felhasználási módjának csak a fantázia szabhat határt, de a szolgáltatások ajánlásában, a problémabejelentésben illetve a segítségnyújtás felajánlásában vehetjük hasznukat.
A Chatbotok alkalmazását a meglévő kliensek esetében mindenképpen felmérés után szabad elkezdeni, hiszen egyesek tolakodónak találhatják a személyes megkeresést.
Chatbotok alkalmazása az e kereskedelemben nagyobb bevételeket és több megrendelést eredményezhet. Néhány egyéb érdekes téma olvasóink számára: marketing, kárpit, kárpitos Budapest, Chatbot, közösségi média, reklám, stratégia, Google.