A mobilmarketing kampányok a tömeges SMS felé tolódnak
A marketing kampányok nyelvezete és tartalma fokozatosan megváltozik, fejlődik. A legtöbb üzenet részét képezik az emojik, a hangulat jelecskék. Ezeknek a beépítését a reklámkampányokba a marketinges szakembereknek kell elvégezniük. A hangulatjelek használata a tömeges SMS kampányokban a fiatalabb generációk meghódításában segíthet.
Az üzenetküldő platformé a jövő?
A Facebook like-ok és a Twitter üzenetek folyamatosan veszítenek jelentőségükből és marketing értékükből. A fiatalok figyelmének felkeltésére a legegyszerűbb út az üzenetküldő, Messenger alkalmazásokon keresztül nyílik lehetőség, mivel a tömeges üzenetekben lehetőség van a perszonifikációra, a személyes megszólításra.
Mobil pénztárca, mint marketing eszköz
A mobil pénztárca technológia fokozatosan terjed az okostelefon használók körében. Az internetes és hétköznapi fizetésre és vásárlásra használt applikációban rejlő marketing lehetőségek kiaknázása kulcsfontosságú lesz a jövő marketing kampányaiban.
24 órás rendelkezésre állás
A jövő marketingjének kulcsa, hogy kik azok, akik a nap 24 órájában rendelkezésre állnak. A vásárlók egyre türelmetlenebbek, az internetes térben élve eltolódnak az évszakok és napszakok, ezért a vásárlók olyan szolgáltatókat fognak választani, akik éjszaka is szállítanak, minden pillanatban rendelkezésre állnak.
A marketing irányok perspektívái 2016-ban némileg átalakul és a mobiltelefon platformok irányába tolódik el. További érdekes témaajánlatok: Facebook, marketing, mobiltelefon, okostelefon, tömeges SMS.